Eye of the tiger

Ja som de flesta har sett är nu Andreas med i ICA reklamen. OM någon har missat denna snutt av vackerhet kan den ses här http://www.ica.se/FrontServlet?s=ica&state=reklamfilmer_ny
Med sin röd-vit randiga t-shirt charmar han nu hela Sverige - utan leg. Fast själv älskar jag "Ahmenhej" frasen. En sån karl!


100 höjdare var ju också en höjdare xD Nejmen trots att Eye of the tiger var över snabbare än fort, så var det ändå värt att titta på. EU-mannen kunde inte sluta gapa. Och disco Kjell var alltför go. Men indian mannen var ändå min favorit med sin dans och charm. ÖIÖA!

Iallafall var Andreas framträdande det allra bästa. SÅKLART. När det fruktansvärt fina sångandet var slut, fick man ännu en gång beskåda han vackra leede. Det där som bara han kan le! ^^


Helsingborgfestivalen är inte så jättelångt iväg. På lördag är det 3 månader kvar. Men frågan är om jag och min(a) resekamrater ska åka dit till 26 juli, och få se Mando Diao också. Egentligen åker jag ju bara för Andreas, men om man ändå ska dit kan man väl slå två flugor i ett slag, och dessutom upptäcka Helsingborgsstaden lite också. Det kan bli nästan för mysigt. Bara solen skiner :]



Bild från svt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback