Summer of 2007

Jag vet inte om någon förutom Andreas kan få mig att frivilligt ställa väckarklockan en söndag. Men oj vad han lyckas bra. P3 Bubbel med Elin Ek var kul. Men allvarligttalat var det för lite prat. Och som vanligt var det inte mycket man aldrig hade hört förut. Men Elin är cool och Andreas är bäst ^^ och när programmet var slut var man sådär lagom sugen på frukost. Så det var ändå värt den där tidiga uppstigningen.

Jag hoppas att
www.andreas-johnson.com snart kommer igång lite. Bloggen behöver komma igång, ringsignalsplatsen fyllas, turné datum komma ut, dagbokenuppdateras..Dessutom vore det kul med nya bilder i galleriet och ny merchandise till sommaren.

Bergkvara water festival och Helsingborgsfestivalen är nu klara för mig i sommar. En vecka mellan de två datumen (21/7 och 28/7), så om jag deppar ihop efter Bergkvara har jag ju Helsingborg att se fram emot.
Visst kan Andreas få igång en på det mest fantastiska sätt, men han har aldrig fått mig att gråta så mycket som efter Rocktåget 3/8 i somras. Rocktåget var ju vad jag sett fram emot hela sommaren. Och det blev bra mycket bättre än jag förväntat mig. När det var över var jag igång en dag, men därefter var det hemskt. Oj vilken livsångest jag hade då. Allt var liksom över och all nervositet släppte. Men det var ganska coolt ändå...liksom...hur många människor kan få mig så spänd att jag gråter konstant två dagar efteråt? xD Jag hoppas innerligt att inte det blir så igen, nu när jag är mer livserfaren och hrm..vuxen x). Och sommarens konserter ser jag fram emot mer än någonsin. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

vart kan man köpa biljetterna till Bergkvara?

2007-05-01 @ 19:53:13
Postat av: Isabelle

Det är inget förköp så man måste vara där i tid :]

2007-05-02 @ 18:14:01
Postat av: Linda

aha, men vet du vilken tid det är och var det kostar?

2007-05-02 @ 18:31:05
Postat av: Isabelle

Gå in på http://festivalinfo.se/?uid=1271
Det är all information jag har än så länge :)

2007-05-03 @ 13:53:37
Postat av: Mimmi

iiiih vi ska till Bergkvara :') om vi inte lyckas få nåra biljetter.... så ska vi FAKTISKT komma in backstage tycker jag... sådeså.

2007-05-10 @ 18:32:55
Postat av: Isabelle

Vi tar med en kofot! :)

2007-05-13 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback