The best

Nu tänkte jag göra en vacker lista med Andreas album och de som är bäst och de som också är bäst.

På första plats har vi...BADAMM

Deadly Happy
Här finns liksom allt man kan önska sig. Glada låtar som End of the world och Shine. Lite argare visor som Spirit of you och Brand new thing. Sedan har vi så otroligt vackra låtar som Great undying love och Starcrossed. Och självaste Deadly happy som sticker ut lite. Åhw. Och för att inte tala om den GÖMDA låten. KÄRLEEK.

Silver får....

Liebling
Den är vacker, vacker och vacker!
The games we play, Should have been me, Unbreakable, Patiently....ah <3

Tredje platsen går till

Mr Johnson, your room is on fire
Tveklöst den gladaste skivan! Den här ger mest dans och leende av alla! Och så finns endel vackert emellanåt också. What if är ju min favorit, efter Sweetest temptation från Shine singeln och Deadly Happy.

Fyra blir...

Brutal awakenings
Tillsammans med sina kamrater i Planet waves gör han en rolig skiva med både glädje och frustration. Och Brutal awakening är tveklöst vackrast.

På femte plats kommer...

Cottonfish tales
Den absolut skönaste skivan! Och Forever needed ger än energi så det räcker och blir över!

Sist men inte minst har vi...

The Collector
De största hitsen är samlade. Anledningen att den får komma sist är att mina favorit låtar inte alls är de stora låtarna från hitlistorna. Men jag älskar dem också ju!


Andreas Johnson har alltså fått en väldigt lyckad skivsamling! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback