5 dagar

Som ni märkt går bloggandet inget vidare bra nu på sommaren. Inte för att det inte händer grejer runt Andreas nu för tiden, tvärtom tycker jag det kommer nyheter hela tiden. Men det är ruskigt lite tid jag hinner spendera vid datorn när jag reser bort ett i ett, och vill gärna inte 'slösa' bort mitt sommarlov framför skärmen.

Idag åker jag bort igen för att komma hem på onsdag. Därefter är det tre pluttdagar kvar till Andreas sista spelning på turnén i Växjö. Att det gått såhär snabbt är nästan läskigt, men tiden går väl fort när man har roligt? ^^''
I alla fall står Andreas på scen 20.30 på Stortorget, där jag och många andra ska skrika gällt och bli knäsvaga av en vacker musiker och artist på hans sista konsert för sommaren. På måndag ska jag förmodligen komma hem igen och riktigt tala om hur förbannat bra jag har haft det :')

HEY

Kommentarer
Postat av: Linda

OOOIIIHH vad det ska bli apkul!!!

2007-08-06 @ 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback