Höstevent

HEJ

Naw se till att få upp Andreas ännu högre igen.
http://noje.passagen.se/pudding/topp10.cgi?kat=man


Om Andreas fortfarande spenderar tid i Frankrike vet jag inte riktigt, men så länge han kommer hem till November för Julgalan, får han njuta så länge han vill där nere.
Vissa av oss, däribland jag såklart, är ännu mindreåriga och får endast komma till galan med målsman.
Andreas som som vanligt verkar tycka om att spela norrut har valt att komma till följande städer:
Stockholm, Sundsvall, Luleå, Västerås, Östersund, Falun, Linköping, Gävle och Skellefteå. Den stad som alltså ligger mest inom räckhåll för min del är Linköping, vilket jag ska kämpa för in i det sista. Trots de äckligt höga prisklasserna.



Men ännu ett Andreas event för hösten har dykt upp. Poptimistic.
15 november hålls denna 'pop'-konsert i Globen i Stockholm ( förvånad? x) ) till förmån för de som har Coop Medmera-kort, som får biljetter för 90 kronor styck.
Jag har inte fått riktigt klart för mig om man kan komma utan Coop-kort, men jag har SVÅRT att tänka mig annat. Det borde väl vara en mänsklig rättighet att få gå på vilka Andreas konserter man vill (trots att man är yngre, om jag ska syfta på julgalan)
Men hey det är ju inte bara Andreas som spelar under den 2,5 timmar långa kvällen.
Andreas Johnson, Jill Johnson, Marit Bergman, Sahara Hotnights, Sebastian, The Refreshments, Liverpool och The Repeatles med Claes af Geijerstam ska underhålla på scenen.

Jag tycker det verkar vara ett riktigt bra val av artister. Och det skulle vara riktigt kul att få se alla dessa, förutom Jill då som jag fick uppleva förra sommaren med Rocktåget. Enligt mig var det inte någon vidare spektakulär upplevelse. Men alla tycker inte som jag dårå.
Liverpool vill jag gärna se, likaså The Repeatles (med Clabbe x)). Marit har man ju hört talas om (från FELICIA) att hon ska vara en av Sveriges bästa liveartister, så det vore väl kul det med. Sebastian som var en klar favorit under Idol (som iofs har svalnat rejält efteråt) skulle också vara en upplevelse. Och Sahara hotnights är väl inte helt kassa de heller. De enda jag itne har någon koll på är väl Te refreshments men de ser väl hyfsade ut.

Alltså skulle jag VÄLDIGT GÄRNA vilja gå på detta, men är ytterst tveksam till om det är möjligt. Både pga julgalan och en resa som familjen ska iväg på vid den tiden. Men för tillfället minns jag inte datumen.
Men VEM VET? Kanske kan jag lyckas ta mig upp iallafall, om jag är hemma. Men är jag det kommer jag förmodligen få välja mellan galan och konserten, och just nu vet jag inte vilket jag vill. Det kan ju itne bestämmas såhär på sekunden ^^
http://www.poptimistic.se/Main2/index.php
http://festivalinfo.se/?sida=nyheter&nyhet=2731


Sen älskar jag Andreas avsnitt av Ica reklamen, så jag länkar igen.
http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=reklamfilmer_ny&page=3&movie=mms://qstream-wm.qbrick.com/01961/01961_3995_4_wis_s.wmv


Kommentarer
Postat av: Linda

OBOY! oooiih en till spelning jag döör! var hittade du det, eller brukar du gå in på de sidorna?

2007-08-23 @ 16:15:05
Postat av: sanna

men jag hatar att man måste bo i stockholm för att få något roligt.
Men ICA-reklamen är sötaste ever :'D

2007-08-23 @ 20:11:13
Postat av: Isabelle

Linda
Näe jag kollade Andreas namn på Ticnet. Och så ba var det där ^^
Sanna
VISST ÄR DET JOBBIGT. Och sen får man inte ha honom ifred där uppe heller ^^

2007-08-23 @ 21:06:38
Postat av: Isabell

MEN ÅWH! Jag blir alldeles vimmelkantig av nyheterna! xD Falun, Gävle! Jag älskar den där mannen något alldeles lite extra idag! Tror du att jag får gå med syrran som är myndig? ^^

2007-08-23 @ 21:55:46
Postat av: Isabell

men åwh..spelningen i Falun är dagen efter popmistic-grejen i Sthlm. Har ju massa medmera-kort i familjen, så det vill man ju gå på massa! Måste ju bara hinna emellan i så fall ^^

2007-08-23 @ 21:58:35
Postat av: Isabelle

TA MIG MED TA MIG MED!

2007-08-25 @ 19:55:50
Postat av: Isabell

hon lät inte så värst intresserad >.<

2007-08-26 @ 21:50:58
Postat av: Felicia

Jag lovar, Marit är Sveriges bästa liveartist!! Okej, The Ark kanske var bättre på Tivolirock, men både i media och utav mig är Marit utnämnd till åtminstone den bästa liveartisten år 2006/07 :D
Sen är ju Saraha Hotnights sjukt. "Heeeeeeeey, wanna visit to Vienna?"

Postat av: Isabelle

Men Sahara är cewlt för de är nästan helensamma om att vara tjejband fullt och fast liksom. I sverige iallafall ju.

2007-09-06 @ 09:51:46
Postat av: Isabell

MEN IIH! Isabelle!! Du måste berätta om idag! (torsdag) Läste i mimmis dbd om the big händelse! Tell us! :)

2007-09-13 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback