Merchandise!

Sommarens turnékung blev alltså inte Andreas, han hamnade på en sjuttonde plats. Men vad gör det. Sverige är fullt av bra musiker, och att alla inte inser att Johnson förtjänar första platsen kan ju inte jag göra nåt åt. Andreas är min kung ändå.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article572655.ab
Grattis Ola!


Äntligen har någon besvärat sig med att fixa ny merchandise!
http://andreasjohnson.jetshop.se/
Det som finns att köpa är ju det som sålts vid flera konserter under sommaren, och både t-shirt, poster och nyckelband finns i min samling. Och hey man kan även köpa skivor! De som saknas är Cottonfish tales, Brutal awakenings och gamla Mr Johnson, your room is on fire.
Jag älskar sidan.

Den gamla merchandisen finns kvar men nu inte länkad på andreas-johnson.com.
http://www.merchandise-shop.se/


Förresten! Det är itne varje dag man får sitt ansikte publicerat i smålandsposten! En pluttbild som var äckligt ful fanns fastnaglad på framsidan av måndagens upplaga av denna småländska dagstidning. Louise (i mitten) som påträffades på konserten, och jag i gult till höger, kollar upp mot scenen där jag tror Andreas just dykt upp. (det var på mig jag syftade när jag vräkte ur mig att bilden var ful. Därför lägger jag upp den suddigt). HEY JAG ÄR KÄND!

image25

Kommentarer
Postat av: Linda

KÄÄNDIS kanske ännu mer på fredag! hoppas!
åhw vad jag saknar dig och växjö och andreas och ååh!

2007-08-14 @ 21:43:38
Postat av: Izabella

Wow, du e kändis!!! Är jag fortfarande din väm?! =P puss puss

Postat av: Isabelle

Linda, ÅH jag saknar allt däruppe! Hemma är skit >< typ. Lite bra är det.
Bella, OMG vem är du? Hur vågar du ens ta upp kontakten med någon så stor som jag? x') luv <3

2007-08-15 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback