andreas i radio

I morse var Andreas med i Äntligen morgonMix megapol.
Förra årets melodifestivalbidrag Sing for me sjöngs hejvilt jättevackert live i studion. Han berättade lite om sig själv och melodifestivalen och det blev dessutom konstaterat att Andreas har markerad näsa och snygg köttig mun. Iallafall var det det en av dedär radiopratarna sa. Jag vet inte riktigt om jag håller med. Han sa också att Andreas är snyggare än Sebastian Karlsson. Det håller jag fullständigt med om! Och Sebastian ser ju inte dålig ut direkt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Isabelle-knasboll-sak.

Postat av: Evelina

Eh. Jag tycker att det inlägget jag postade nyss ser hemskt skumt ut. så det här blir bara ett test på om det ser likadant ut.

2007-02-20 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback