Plagiat? >_______________<

Goderafton :]
Och det påstås att A little bit of love skulle vara plagiat. Pyttipanna säger jag då. Visst finns det vissa likheter med "The glory of love" men när (som någon sa) sedan journalisterna inte kan bestämma sig för vilken låt Andreas skulle härmat (de tycker nu låten är lik The best part of breaking up), tappar de lite styrka.
Liksom
"Låten är så otroligt lik The glory of love. Ja! Och nu ska vi anklaga honom för att ha kopierat The best part of breaking up!" Bestäm er x]

Som sagt, det finns likheter, men liksom..face the truth, de är bara avundsjuka på Andreas. Alla låtar liknar nån annan. Mer eller mindre. Sådetså.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=896041


Och nu har ännu en planch fått pryda insidan av mitt oerhört vackra skåp i skolan. Elin kände för att vara snäll och gav mig sin ^^ Så nu har jag två från OKEJ nr 6 2006. Mitt skåp är finast av alla.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback