Bergkvara 21/7

Som bekant var jag och hade en livsupplevelse i Bergkvara i lördags. Andreas Johnson spelade vackrare än nånsin.

Vid tre tiden var vi på plats och började väntan på Andreas som skulle dyka upp 22. Tack vare de andra 'festival' aktiviteterna kändes däremot inte väntan sådär fruktansvärt lång. Killen som immiterade Magnus Uggla var definitivt en höjdpunkt, han var splendid. Amy Diamond har jag aldrig klassat som nån favorit ^^ men OBOY vad hon är talangfull.
Billy med Gyllene tider hits var också en riktig höjdare, med sångare som både såg ut, och lät som Gessle himself.

En bit efter tio kom Andreas och blåste andan ur allt.
11 låtar avverkades under kvällen. De vanliga som Go for the soul, A little bit of love, Glorious, Show me love och Sing for me såklart.
Också The games we play, Superficial (som var extremt rolig att höra. Den spelades ju in för mer än 12 år sedan då Andreas hade aningens yngre röst och kompisar runt sig), Do what you want och Shine. Som extranummer bjöd han först på Caravan och Brand new thing.
Under kvällen sjöng han också The girl I love. Det var ju så OERHÖRT magiskt att höra den live.

Efteråt bjöd han på 'meet'n'greet', där han än en gång kände igen mig. Och höll till och med räkningen på hur många gånger jag sett honom i sommar. Alltså två x)

image23
The girl I love

Imorgon beger jag mig till Göteborg. Därefter kanske det kommer en mer detaljerad resumé av dagen.


Och sedan lovade jag någrakäravänner ^^ att länka till deras blogg. En tjejblogg typ. x) Fin!
http://flickornasegna.webblogg.se

PUSS!

Kommentarer
Postat av: sanna

åwh, längta tillbaka. han är så UNDERBAR.

2007-07-24 @ 19:22:53
Postat av: sanna

men hallå, sångaren i billy så INTE ut som Per, Per är ju så oändligt mycket sötare! xP

2007-07-24 @ 19:23:59
Postat av: Linda

iih det var fantatiskt!

2007-07-24 @ 20:57:49
Postat av: Izabella

hehe, tack så mkt gumman. men jag menade att du skulle lägga upp adressen PÅ "Länkar". men tack ändå! puss puss, älska dii!

Postat av: Isabelle

Sanna han var sjukt lik Per! Fast per är inte lika ranglig typ. Han är mer kompakt xD
Aha ^^ men det förstog inte jag lix :D men liksom jag vet itne hur man gör så jag fixar väl det nån annan gång ^^ PUSS!

2007-07-27 @ 23:33:12
Postat av: Izabella

Vi får träffas nån dag nu, så ska jag visa dig hur du ska göra. jag är ju teknikproffs;P

2007-07-28 @ 17:54:34
URL: http://flickornasegna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback