Att signera lång ifrån k-krona. Är inte bra.

Kopierat från www.andreas-johnson.com :


Andreas skall ut på signeringsturné!
Här följer bokade datum och platser:

17/3 Västerport Galleria, Nyköping kl 12.30
Tuna park, Eskilstuna kl 16.00

18/3 Gränby Köpcentrum, Uppsala kl 14.00
23/3 Norrköping City Linden kl 18.00
24/4 Torp, Uddevalla kl 12.00
Allum, Partille kl 15.00

25/3 Gävle Valboköpcentrum kl 12.00
Ikanohuset Sundsvall kl 16.00

28/3 Valen Köpcentrum, Trelleborg kl 21.00
31/3 Mariebergköpcentrum, Örebro kl 16.00
4/4 Gekås, Ullared kl 12-17
8/4 A-6 center, Jönköping kl 13.00
9/4 Kupolen, Borlänge kl 14.00

-------------------------------------------------

Åh! Allt ligger ju så långt norr ut! Förutom Trelleborg som ligger alldeles för långt väster ut! Gah! Om min kära fader går med på en dagsutflykt till våra jönköpingskamrater, vore det ju toppen! Men "de har så mycket att göra". Eller hur! Kan de inte unna mig en gnutta av lycka och ljus en minut en dag. Snååålt annars >< Fast det är ju en bit till jönköping. Men....det får man ta! Iallafall finns det en liten chans för mig att få se Andreas. Men jag vet inte om det är värt besväret..att åka upp och få en autograf och ett kort kanske. Och sen åka hem. Därför vore ett besök hos gamla vänner perfekt! Men som sagt, it all depends on papps.


Johnson har uppdaterat sin dagbok också! Han tycker vi är bäst... o:) Näe..HAN är bäst!
Man kan ju hoppas att de håller löftet om att snart lägga ut bilder från mello, och nyheter om sommarturnén.
Denna sommarn ska inte bli annat än perfekt.
Hurra för Andreas!

De nya sektionerna i menyn på min favorit site www.andreas-johnson.com btw, tycker jag borde fyllas snart. Med ringsignaler och blogg. Dessutom borde det ju komma ut lite mer merchandise till sommaren...tycker man. :]


Visste ni förresten att Peter Kvint har översatt den teknade filmen om varghunden Balto? Extra fakta bara ^^


I löv comments ^^ Så kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men så kom han till oss iaf :'D Som på beställning <3

2007-05-10 @ 18:39:32
Postat av: Isabelle

ÅHW ja! undra om han kan läsa tankar? :'o

2007-05-13 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback