Listor

Ja allas vår Andreas Johnson ligger som bubblare på puddingtoppen
http://noje.passagen.se/pudding/topp10.cgi?kat=man

Så se till att få in denna snygga man då! Klicka på rösta. Haha ;)


På metro kan man läsa oddsen för att Andreas vinner. Men hallå, visst är The Ark otroligt bra och ett ganska stort hot för Andreas. Men att Måns Zelmerlöv slår honom, tror jag inte på ;/
http://www.metro.se/se/article/tt/2007/03/01/09wnojemelschlagerodds/index.xml


Och så har jag skapat min egen topp 20 lista med Andreas låtar. Fast som alla säger: Det finns inga låtar av herr Johnson som är dåliga.

1. Sweetest temptation
2. What if
3. Lost religion
4. Sunshine of mine
5. Unbreakable
6. Forever needed
7. End of the world
8. Fools like us
9. Brand new thing
10. Should have been me
11. This ain't my crowd
12. Like a woman
13. Great undying love
14. Show me love
15. The games we play
16. So real
17. Drop in the ocean
18. The pretty ones
19. Damn my soul
20. Sing for me

Men som de flesta förstår förändras mina åsikter och humör och omgivning. Därmed listan. Så förändrigar sker hela tiden ^^

Ikväll äger andra chansen rum, men jag ser inga större hot där. För Andreas menar jag. Artisterna där har ju praktiskt taget redan åkt ut och därför är det väl ganska liten chans att de går och vinner allt. Det skulle vara Uggla isåfall, om inte han nu diskas efter allt ståhej som varit runt hans låt och text. "Uggla riskerar två års fängelse". Jo jag tackar jag xD Stå på dig Magnus!


Hejdå :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback