Media

Andreas besökte bingolotto för några timmar sedan. Först en intevju vid sisådär kvart i sju tiden. Därefter (efter nyheterna och detdär) sjöng han sin "lägerelds" version av A little bit of love tillsammans med Jennie. Jag gillar Jennie, hon är bäst. :)
Om någon missade intervjun finns den här:
http://www.folkspel.se/qbrickbingo/player.aspx?id=453

Enligt min kära soulmatesida ska Andreas också vara med i Godmorgon Sverige imorgon 12/3  mellan 07.45-08.00. Video taper, here I come! Egentligen har jag sovmorgon till halv 9. Men, hallå! Andreas är på tv!

I Melodifestivalen dagen efter, vid 20.00 idag hörde man The ark prata på. Men däremellan kunde man också höra Andreas och hans "värma upp sångrösten taktik". I love the man<3

Nu är melodifestivalen slut, och förhoppningsvis kommer det fortsätta finnas Andreas aktiviteter ett bra tag till. Men nu vill jag nästan att Mello ska vara slut. Därför lägger jag in cottonfish tales. Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback