One day to long for

Imorse fick både P3 och rix fm besök av vår Andreas Johnson, som glatt fick sjunga live för hela Sverige. Och bra var det! P3 lyssnar jag ju gärna på. Morgonzoo är ju däremot inte vanligtvis mitt favorit program men Andreas förgyllde det, rejält. Och han pratar om förkylningar och sin vackra skinnkostym och svarar sånadär frågor radiopratarna (och i det här fallet lyssnarna) tycker är roliga ^^ Viss är kassettband kanske lite ute men oj vad de är bra att ha för radioinspelningar!

Imorgon släpps hans nya album. Hurra!

Och
www.andreas-johnson.com ligger nere tills imorn. "Under construction". Av förstasidan att döma verkar hemsidan få en helt ny design som ser ut att gå i stil med utseendet på den nya skivan. Och det varkar ju kalas bra! Resultatet får vi väl förhoppningsvis se imorgon då.

Folk pratar ju om någon turné i sommar. De som träffat honom efter Förkväll igår säger att han berättat om det. Eftersom jag själv bor i Karlskrona har ju inte jag någon möjlighet att komma på alla dessa Stockholmsaktiviteter, men en turné vore ju toppenbäst! Vet inte om jag kommer lyckas hålla mitt nyårslöfte om att ta mig till minst fem Andreas konserter i år. Men om han åker på turné är väl chansen större att upprätthålla löftet ^^

Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback