Releasen av The collector

Idag, kära liv, släptes Andreas Johnsons nya album The collector. De två nya låtarna Go for the soul och Do what you want, är skrivna av Andreas och Peter Kvint, och är båda glada uppiggande kalasbra låtar! Kärlek<3 Men det jag fell in love with mest av allt var nog "cdboken" med otroligt fina bilder på Andreas. Och jag älskar färgen och liksom...stämningen den ger. Alldeles bäst!
Av Go for the soul och Do what you want måste jag säga att Do what you want är bäst. Påminner lite om Andreas låt So real tycker jag.

Sagan om hur jag inhandlade The collector
Jag och mina två kära klasskamrater tog en runda in på Åhléns efter skolan, med The collector som mål. Jag får värsta kicken när det första jag hör är End of the world spelas. Men jag blir lite småsur när skivan inte står i hyllan och går och frågar the expedit om de fått in den, vilket de har, men de har inte packat upp skivorna än, och hon vet inte vart de finns. Nu får jag panik och funderar lite fram och tillbaka på om jag ska stämma affären. Men så plötsligt kommer expediten fram med en alldeles nyuppackad skiva i handen och säger att hon hittat den. Jag blir kalasglad och köper den för 179 kronor. Mycket prisvärt tycker jag ^^. Och som den första i Karlskrona som köpt The collector från Åhléns, går jag därifrån och tar ett wienerbröd med de två tålmodiga människor som följde med. Lycka!

www.andreas-johnson.com är uppdaterad med helt ny design som är hur fin som helst! Dessutom kan man numera lyssna på låtar av Andreas, och det ska komma ringsignaler att ladda ner också. It's a real facelift, som det står där.



Andreas artikel för dagen:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1016125,00.html

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha! sådär blir det när vi köper mello-cd och dvd, de får alltid hämta de på lagret ;)

2007-04-25 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback