Sunshine

Egentligen hade jag sovmorgon till halv 9, men att gå upp 20 i 8 var inga större problem. Jag hade värsta mardrömmen om ett troll som stängde in min kompis under en skidbacke. Det var faktiskt läskigt.
Iallafall vaknade jag ungefär halv 8. Och solen lyste! Och kvart i 8 gjorde Gomorron Sverige morgonen ännu bättre. Andreas pratar melodifestival tillsammans med Ola Salo och en till kille från The ark. Åh han är ju så kärleksfull den killen! Andreas alltså.
Efteråt chattade Andreas på svt och det blev en god frukost framför datorn medan jag tittade hur frågorna rullade in. Och hur glad blev man inte när en Lisa frågade om signeringar, och svaret blev 'Ja det blir många signeringar runt om i landet de närmaste veckorna.'
Lätt att jag ska ta mig till...minst en! ^^ Bara information om platser kommer ut i tid på hans hemsida. Annars blir det knas.
Chatten finns här:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=62029&a=780338&lid=senasteNytt_725658&lpos=rubrik_780338

Solen har lyst hela dagen, Andreas började dagen med att visa sitt ansikte i svt, min kära kollega är tillbaka från sin skidsemester som har tagit allt för lång tid, Andreas finns överallt i tidningar och på radio och ska dessutom signera! ^^ Livsglädje! IIH<3

                      
En sol och en Andreas. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback