THE GREATEST DAY

JAG KAN LIKSOM INTE TRO DET!

5/4 16.30 i Wachmaister, händer det något så STORT så jag vet inte om det är MÖJLIGT!

Gissa vad? :]

Låtmigsägasåhär. När jag läste det, skrek jag. När jag läste det andra gången ropade jag på mamma. När jag läste det tredje gången började jag gråta (faktiskt). Därefter började jag hoppa runt huset och skratta.

Detta, mina damer och herrar, kallas lycka. Andreas bästivärlden Johnson kommer hit. Till Karlskrona!

En vecka dit. Och med tanke på att det nu är lov, måste jag vara ledig hela dagarna. Hur ska jag kunna sysselsätta mig fram tills dess? :O

Han kommer HIT! LYCKA <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria/ tramptassen...

Haha, åå vad härligt precis så där reagerade jag också :D och nu blir jag ungefär lika lycklig av att återuppleva minnet ^^

2007-04-30 @ 17:37:40
Postat av: Mimmi

Haha jag va ju tvungen att hoppa ut till mina kompisar och fråga, "har vi lov den dan?" för veckor och dagar funkade inte i huvudet för tillfället. Sen grät jag i ensamhet på mitt rum och blev helt hysterisk. :')

2007-05-10 @ 18:42:25
Postat av: Isabelle

JA! ååh det är så läskigt hur man kan reagera ibland! xD

2007-05-13 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback