Dagbok

KOPIERAT FRÅN ANDREAS DAGBOK PÅ www.andreas-johnson.com

Hur mycket kärlek finns det??? ...hursomhelst.....

ett otroligt stort tack till alla ni underbara, sköna, fantastiska
härliga ,dårar..haha
som gjort den senaste månadens "meet and greet" turné till
en...riktigt skön resa....

jag är bara så.........förbannat tacksam...så tack för all
värme, kärlek o support
det betyder för mig ...mer än ni tror...ni är bara bäst....bäst......

förutom några spelningar o lite låtskrivande så kommer de närmaste
veckorna innebära ett lite lugnare tempo
o det kommer att behövas för att ladda om batterierna
till.........Sommarturnén.......jipppi...hur kul som helst....

det blir 20 konserter med bandet med start på liseberg den 27/6 tills
vi avslutar i växjö den 11/8....
dessutom tillkommer lite Rix FM events, tv o radio
framträdanden.....med andra ord....det blir fullt upp...
allt som har hänt runt omkring "the collector" och ?a little bit of
love? känns som en fantastisk bonus
trots allt så ligger fokus och har legat de senaste 6 månaderna på
nästa studio album...som kommer att bli....väldigt bra...haha

att nu få göra en ny sommar turné känns bara....som sagt ..hur kul
som helst....

o bandet...vilket grymt band!! ?..lite förändringar från förra
sommaren...men wwd band blir bara större o större ha ha

mycke kärlek.....andreas
_________________________________________________

Ja vad ska man säga liksom? Han är ju så kärleksfull denna man! Det känns verkligen skönt att han..bryr sig om oss "dårar" som han säger. ^^  Så vi inte sitter och älskar en iskall superstjärna med endast kändisskapet i sikt.
Nejminsann..Andreas Johnson är så sagolikt omtänksam och vacker så det nästan gör ont. Tack ska han ha!

Det ska bli så himla kul med ett nytt album! Visst har han redan skrivit musik så det räcker och blir över, men det är ju alltid kul med nytt material och nya överaskningar. Vi får se om min utredande uppsats om Andreas texter och musik, blir bra och lyckas gissa någorlunda rätt om vad vi kan få se av Andreas framöver. Detta har jag iofs inte kommit fram till än, och jag är allmänt confused för uppsatsen ska vara klar på fredag och jag förstår fortfarande inte vikten av problemformuleringar och hur man analyserar på rätt sätt. Så vi får se x]

Det där "jipppi" utlåtandet om sommarturnén tycker jag var kalashärligt! x) Så han ser verkligen fram emot det istället för att "ohnej! en till sommar av crazy fans utan fritid".

Som sagt saknar jag Jarmo och Jennie på turnén. Speciellt Jennie, för jag föll verkligen pladask för hennes sång i slutet av "What if" i somras. Hon behövs. Men vem vet? Den nya Charlotte Centervall kanske visar sig vara ett bra tillskott ^^

Kommentarer
Postat av: Isabell

^^ Känner igen det där att det är viktigt med vem som körar och spelar, de blir som ens idoler de med :D

2007-05-08 @ 14:30:32
Postat av: Isabelle

Jamen precis! :) Det känns mer riktigt om hela gänget är med lix x)

2007-05-08 @ 17:28:53
Postat av: Isabell

carolas körare får lika mycket blommor som carola av oss :D

2007-05-08 @ 21:39:48
Postat av: Isabelle

Oj vad ni är generösa! :D

2007-05-10 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback