Maybemaybemaybe

Hejhej

Om jag säger borgholm, vaaad säger ni då?
Det är faktiskt MÖJLIGT att jag kan åka till Andreas spelning på Borgholm i sommar. Men det beror dels på om Linda vill ha med mig, och om familjen min inte beger sig av på någon trevlig utflykt till en speciell plats, som jag absolut inte kan missa.
Många kanske tänker "Åh man kan ju inte åka med familjen om man får chansen att se Andreas!" Men JO det kan man. Jag ska se andreas 3 gånger i sommar. Förhoppningsvis 4. Och jag ska göra mitt innerinnersta för att detta skola bli sanning. Men jag har en familj somärbästivärlden och som jag faktiskt också vill spendera tid och pengar på under deras få semester veckor. Tänker de ge sig av till Göteborg (inmyheartforever) följer jag med. FÖR jag ska se Andreas TRE gånger! Och det är minsann inte heelt fel.
Men visst får de gärna visa medkänsla och omtanke genom att planera eventuella resor under perioder jag inte gör någonting alls. Speciellt efter alla lovord och kärleksförklaringar de just fått.

Jag står jättefast vid min önskan om att blogg- och ringtones sektionen på
www.andreas-johnson.com snart ska fyllas av..någonting. Har man sagt A får man säga B liksom...Har sektionerna kommit ska innehållet komma ^^ imo.

Nu har min mobilbaksida nästan försvunnit. Inte fodralet alltså, men dekorationen och själva VÄRDET.
image9
Såhär såg den ut efter Andreas besök i Wachmeister.
Om ni föreställer er bilden utan autografen, så får ni fram hur det ser ut nu. Ungefär. Lite rester finns faktiskt kvar och de är jag rädd om.

Nej hejochhå på torsdag beger jag mig ut på stora havet där jag ska leva på vatten och tång till det växer sjögräs ur tårna på mig. Eller så ska jag bara segla hem båten från Skåne. Möjligen kommer ett inlägg imorgon men annars kommer det vara dött fram till måndag. God helg. :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha! "Om ni föreställer er bilden utan autografen.." ^^ Är ni värsta segelfamiljen? :)

2007-05-15 @ 18:55:00
Postat av: Linda

nu har jag skickat mejlet så jag väntar bara på svar:D

2007-05-15 @ 19:27:09
Postat av: Isabelle

Linda, ÅH HURRA! ^^
Isabell, jo vi seglar jorden runt varje år. :') Nej men papps tycker sånt är kul. Rsten av oss hänger väl på. På somrarna. Men vi har köpt en ny båtis nu som finns i skåne och den måste hem.

2007-05-16 @ 12:46:20
Postat av: Mathilda

Jag gillar verkligen din mobil eller den på bilden;)

Postat av: Isabelle

Tack so do I ;]

2007-05-20 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback