Ny singel

Linda hinner ofta före med allt tycker jag ^^ Iallafall ska Andreas släppa ny singelsingelsingel! Go for the soul kommer finnas i original version som finns på The Collector, + i tre andra sound factory versioner. A little bit of love kommer också finnas med i två olika sound factory versioner.

I allafall enligt cdon.com. Det kan ju hända att det släpps en singel med lite färre låtar, men ja enligt cdon kommer det så ut såhär, och singeln kommer släppas 13 juni. Detta om någonting kan ju bli en perfekt skolavslutningspresent och en belöning för alla de utmärkelser och betyg jag lyckats samla på mig under mina tre år i le högstadie. ^^ Redan nu kan man boka skivan på
www.cdon.com, www.skivhugget.se och www.megastore.se


För att göra en kort resumé av gårdagens P4 live. WAHA! det var direkt SVÅRT att höra. Trots att rocktåget i Karlskrona 3/8 2006 definitivt är så oförglömligt någonting någonsin kan bli, har man självklart tappat detaljer av mellansnacket och låt ordningen. Nu fick man chansen att uppleva detta igen, utan Andreas framför sig på riktigt såklart. GAH! Flashbacks och minnen kommer omvartannat, och när han drar av What if - here comes the tears liksåm. Det är vackert, mysigt, glatt och underbarast. 'Och det här är vad det handlar om - KÄRLEK.'
Att folk i publiken skriker efter Monica i bandet, gör mig lite pissed off sådär. Visst är det inget band utan Monica, men detsamma gäller Jennie som jag utan att ångra näsan av mig, kan säga att jag tycker är snäppet bättre. Hennes klara sång i slutet av What if finns inget liknande, och att sommarens turné ska ske utan både henne och Jarmo känns sorgligt. Men HEY liksom! Andreas ska med!
För er som missade programmet, kommer det finnas här i 30 dagar:
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/programsidor/sandningsarkiv.asp?programID=488

image11
Andreas spelar tårna av Karlskrona och
Sparregården 3/8 2006.

Kommentarer
Postat av: bella

lilla gulliga unge, detta nlir den tredje bloggen jag kommer kolla in nu typ varje dag. den e bra! kolla in min blogg me: http://flickornasegna.webblogg.se
/din kära vän Izabella=)

2007-05-29 @ 19:43:05
Postat av: Isabelle

Hej min kära vän Izabella! Tack :D jag ska kolla in er oftare också ;) Pussålöv!

2007-05-29 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback