Sommarkryss

Hejhej

Så vad tycker ni om sommarkrysset? 2 juni kommer Andreas iallafall vara en välkommen gäst. Kanske tänker han sjunga, kanske tänker han prata..inte vet jag. Men det direktsänds iallafall från Gröna lund klockan 20.00 i kanal 4.


Kopierat

Sommarens gästlista:

2 juni
Sahara Hotnights
The Attic och Therese
Yankho Kamwendo
Arvingarna
Andreas Johnson

9 juni
Emilia
Shout Out Louds!

16 juni
Linda Sundblad
E-Type
Svante Thuresson
Weeping Willows

30 juni
Charlotte Perrelli
Fibes Oh Fibes

7 juli
Eldkvarn
Rongedal

14 juli
Erik Segerstedt
Tomas Andersson Wij

21 juli
Pernilla Andersson
Mikael Rickfors och Sara Löfgren

28 juli
Caroline af Ugglas
Mikael Wiehe och Kristoffer Janzon

4 augusti
Jenny Silver

11 augusti
Måns Zelmerlöw

18 augusti
Martin Stenmarck

25 augusti
(artister ej klara än)



Faktiskt finns det inte riktigt någon artist (Förutom Andreasbästivärlden såklart) som jag tycker är riktigt intressant. Ett undantag är då Weeping Willows, vars sångare - Magnus Carlson - jag förälskat mig lite i. Lite sådär mys-mystisk på något sätt. Och musiken är ju vacker den med. Så de tillsammans med Andreas kommer alltså enligt mig hålla Sommarkrysset vid liv.
Weeping Willows kommer också finnas på plats på Helsingborgsfestivalen i sommar, samma dag Andreas entrar scenen och sjunger andan ur staden. WW kommer bli en bra bonus i väntan (eller kanske som nedtaggning) efter Andreas.
Annars kommer också Erik Segerstedt vara där. Honom satt jag ju och hejade fram ända till finalen av Idol, och tyckte det var synd och pannkaka att Markus Fagervall fick hålla i priset. Men nu har min förkärlek för Erik lugnat sig ordentligt, efter alla postrar som pryder alla tidningar, där han försöker se sådär coolmystisk ut. Vilket han misslyckas med så TOTALT! Dessutom drar hans senaste video till How did we change-låten ner poängen, där han kysser en flicka framför kameran. ÅH! Erik ska ju vara en såndär oskuldsfull sötpojke som sjunger fint och ärligt! Bah!
Magnus Carlsson följer ju med Rix FM festival. Rix fm tycker jag inte om, men Magnus är ju så kopiöst (stavning) söt! Just i Helsingborg - också samma dag Andreas är där - kommer han och är vacker. Honom har jag ju länge väntat på att få se, för han är bästbäst. Den dagen blir det alltsdå TVÅ Magnusar! :)

Det blev inte så mycket Andreas idag, men en fin liten sammanfattning av imo bra artister som funkar som tidsfördriv i Helsingborg i väntan på ANDREAS JOHNSON, my man.

image10

Kommentarer
Postat av: Linda

att magnus oxå kommer till bergkvara visste jag inte! det blir ju två flugor i en smäll:)

2007-05-21 @ 19:43:34
Postat av: Isabelle

Inte bergkvara, utan Helsingborg ^^ Men ja visst är det kalas liksom! :D

2007-05-21 @ 21:30:09
Postat av: Linda

aja, jag mena det:) men dit ska jag med så det blir fortfarande två flugor i en smäll:)

2007-05-22 @ 15:58:32
Postat av: Isabell

åh, vad skoj med sommarkrysset :D man skulle ju nästan kunna åka och kolla ^^ inträde på Gröna Lund är ju inte dyrt!

2007-05-22 @ 19:00:19
Postat av: Isabelle

ÅH! Andreas kommer ju till Gröna Lund tre gånger i sommar nu :] Ligger Borlänge nära Stockholm? ^^

2007-05-22 @ 20:02:35
Postat av: Isabell

Njä, 20 mil och 2,5 timmar med tåg :) Men min farmor bor typ där, så vi är där rätt ofta ^^,

2007-05-23 @ 09:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback