Stora scenen

Andreas Johnson, the man, kommer alltså enligt www.andreas-johnson.com spela upp 2 låtar på Sommarkrysset 2 juni. Mys! (:

HÖR OCH HÄPNA! Visst var det självklart att en uppsats om Andreas skulle få ett bra betyg, men när läraren talar om för..hrm..MIG! att den är FANTASTISK! blir man bannemej stolt. Och jaminsann, min utredande uppsats om Andreas och hans musik fick LALALA! MVG. Vanligtvis brukar jag inte skryta med vad jag får, men i och med att detta är min Andreasblogg, och att jag stressade som en sko för att bli klar i tid, tycker jag att jag har all rätt att vara stolt. Mihi ^^


Här har vi programmet för Stora scenen på Helsingborgsfestivalen den dag Andreas själv står där.

Lördag 28 juli

kl 18.00-19.00
Erik Segerstedt


kl 20.00-22.30
Rix FM Festival

kl 23.30-00.30
Andreas Johnsson


Ja inte kommer det bli en tidig hemkomst iallafall. Jag är inte helt säker på om jag orkar stå och hoppa till både Erik och Magnus Carlsson (Rix festival) innan Andreas entrar scenen. Men det finns inget bättre sätt att få energi än genom smoothies och glass. Det är alltså mitt hemliga knep. LITE besviken blev jag på Weeping Willows. Trots att Andreas är huvudorsaken för Helsingborg, har jag absolut sett fram emot att se WWs sångare Magnus Carlson. Men detta är tyvärr omöjligt eftersom WW spelar på scenen Gröningen EXAKT samma tid som Andreas spelar på Stora scenen. Eftersom jag aldrig vetat hur man skaffar sig dubbelgångare, är det då omöjligt att se båda. Men inte en chans att jag väljer Magnus före Andreas. NÄVER ÄVER. Carlson får minsan klara sig utan mig i publiken då jag kastar slängkyssar mot Stora scenen.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, så klart en uppsats om Andreas får MVG! Bra!
faktum är att för ett tag sen så skulle vi skriva en berättelse med målande språk på svenskan! gissa vem jag skrev om! tihi, fast vi har inte fått se betygen än för vår lärare är så seeg på att rätta.

2007-05-30 @ 21:28:58
Postat av: Isabell

åh, vad roligt! Grattis! ^^ Kan du inte lägga upp den här? (A)

2007-05-31 @ 09:39:20
Postat av: Linda

japp när jag har fått hem den, den ska ju renskrivas på dator men innan dess ska hon ju rätta, och som sagt hon är seg på det. Men hoppas iaf att vi får dem snart!

2007-05-31 @ 19:53:25
Postat av: Isabelle

Haha tacktack :) oj jag lägger iallafall inte upp min ^^ Trots att betyget blev bra har jag en tendens att inte vara helt nöjd ändå x) Och tänk om nån kopierar :P

2007-05-31 @ 23:31:51
Postat av: Felicia

Du är bästig och jag är inte bitter, utan glad som en fotölj för din skull! :D:D:D
PUSSELIPUSSSS!

Postat av: Isabelle

Aj löv jo! <3 :D

2007-06-02 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback