Tidning

Trots att jag är upp till öronen begravd i skolarbete, tar jag frivilligt en paus för att blogga om Andreas. Det arbete som tar allra mest tid är faktiskt om Andreas. En utredande uppsats där jag ska analysera Andreas texter. Från början kändes det omöjligt men jag har faktiskt kommit fram till mycket. Iallafall sånt jag tror är sant.

I alla fall fick jag hem en tidningsartikel från FRIDA 2002 i måndags.
Såhär såg den ut :)
image8

Det finns inte så mycket nyheter där, om man läst det mesta som kommit den senaste tiden. Där står om barndomen och artistlivet. Men det roligaste är ändå att det märks tydligt att Andreas är yngre här. Young and handsome ^^ Han har fullt upp med spelningar i hela världen, och det är coolt att läsa någonting äldre, från tiden då jag inte visste vem denna man var. Andreas var stor, och det känns ganska svårt att tro att hela världen visste (och vet) vem han var. Men Andreas är precis samma person här som nu. Aningens mer upptagen, men lika snygg som alltid.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja lika snygg som alltid:D!

Postat av: Mathilda

Ja, lika snygg som alltid:D!

2007-05-11 @ 15:42:39
URL: http://www.mathildaaandersson.blogg.se
Postat av: Isabell

Jaa, det känns konstigt att han var så världskänd men att många "upptäckte" honom i Sverige först 2006, menmen, bättre sent än aldrig ;) Han var iallafall både söt och snygg då med!

2007-05-11 @ 21:34:13
Postat av: Isabelle

Precis! ^^

2007-05-13 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback