Turné

Och nu har äntligenäntligenäntligen turné planen komit ut!


Andreas Johnson på turné:

Andreas Johnson - sång, gitarr
Charlotte Centervall - gitarr, keyboards, kör
Peter Bergkvist - trummor
Monica Starck - gitarr, kör
Jocke Backman - bas, kör
Johan Lyander - keyboards, kör
Johan Carlberg - gitarr


Lite ledsen är jag för att varken Jarmo Lindell eller Jennie Abrahamsson ska med. Jag har fäst mig vid båda bandmedlemmarna x] Men Monica och Peter ska ju iallafall med. Och Andreas himself. Och det är det viktigaste.


Turnéplan:


27-jun Göteborg Liseberg

29-jun Örnsköldsvik Hamnfesten

30-jun Skellefteå Skellefteå Stadsfest

01-jul Östersund Expo Norr

03-jul Stockholm Tyrol Gröna Lund

05-jul Borås Stora Torget

06-jul Stenungsund Stenungsbaden

07-jul Nora Noradagarna

11-jul Gävle Sommarkväll

13-jul Visby Gutekällaren

14-jul Borgholm Strand Hotell

19-jul Bollnäs Bollnäsfestivalen

20-jul Sunne Rottneros Park

21-jul Bergkvara Bergkvara Water Festival

22-jul Lidköping Läckö Slott

25-jul Mariehamn (FI) Rockoff Festival

27-jul Borlänge Rommetravet

28-jul Helsingborg Helsingborgsfestivalen

04-aug Luleå Lulekalaset

11-aug VÄXJÖ Karl Oskardagarna



Borgholm, Visby och Växjö är nu också aktuella datum för min Andreas-plan i sommar. Som sagt är Helsingborg och Berkvara redan klara. Det ser faktiskt ut som att mitt nyårslöfte om 5 Andreas upplevelser i år, kan hållas iallafall. ^^

Kommentarer
Postat av: aahhha

fatta jag skrek när jag såg de här datumen på hans sida!!! hurra

2007-05-03 @ 17:14:10
Postat av: Linda

skrev fel i all chock Linda e mitt namn:D

2007-05-03 @ 17:15:13
Postat av: Linda!

ohh fatta jag skrek när jag fick se datumen på hans hemsida!!!! HUUURRRAAAA!

2007-05-03 @ 17:24:21
Postat av: Isabell

så han komemr hit ändå :D skulle ju vara skitkul att gå, men vi får se ^^

2007-05-03 @ 21:05:43
Postat av: Isabelle

Isabell. ÅHW du måste gå! x)

2007-05-04 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback