Allsång

Malins inlägg i Andreas gästbok skapade ordentlig telefonhysteri kan jag tala om. Om det är sant, att Andreas ska till allsång i sommar, då ska jag aldrig prata nedlåtande om stockholm ever again. Inte för att jag har anledning till att göra det, jag tycker himla bra om Stockholm.
Jag kan inte hitta någonting om Andreas allsång på varken aftonbladet eller expressens hemsida, och svt är dött och det har inte kommit nyheter på skansen sidan sedan augusti. Vare sig det är sant eller missförstånd just nu, vore det väl alldeles fabulous om han kunde dyka upp en sväng på allsång och vara lite sommar även i år. Jag ska övernatta där, det ska jag. Om eventuellt sommarjobb skulle ställa sig ivägen för datumet är det ett finfint tillfälle att anmäla sig ofrisk och vika ut sovsäckar utanför skansen istället. Vi har en pakt ju.
I'LL BE THERE

Kommentarer
Postat av: Alice

Om han skulle komma dit hade jag velat gå.. om jag bodde i stockholm då.. :(

Postat av: Isabelle

Alice. Åk dit ändå då. Jag bor fedt långt ifrån stockholm men det blir hemskans mysigt att åka upp. Du får slå upp din sovsäck bredvid våra.

2008-04-27 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback