En stund över

House börjar om en kvart fast när inlägget publiceras antar jag att det är drygt två minuter kvar. Anledningen till att jag skriver är ingen alls egentligen förutom det att jag är outgrundligt trött på att sitta begravd i kemi och ändå veta att provet inte kommer gå mer än okeyokey. Ändå har jag svept tre muggar söderte som annars är bra för ambitionerna. Dessutom fick jag en gratis latte från wayne's idag eftersom stamgästkortet fått nio stämplar. Det är himla generöst av dem egentligen. Ingen tvekar väl med att leta upp högsta priset på listan och beställa största storleken med tillbehör. Andreas har gått förbi Wayne's en gång. Efter hemlisrepet på grevagården i september. Han vinkade åt mig och Mimmi. Precis utanför Wayne's alltså. En annan grej att anteckna är att Björn Gustavsson som alla älskar - jag orkar inte leta upp rätt stavning på Gustavsson om det blivit okorrekt lixlix - också har varit på Wayne's. Då var inte jag där i och för sig. Men lite dna kanske ändå vilar kvar på asfalten utanför. Vad jag försöker komma till, är att Wayne's är ett fint ställe med kändisstatus. Och så får man var nionde dricka gratis.
NU BÖRJAR HOUSE

Kommentarer
Postat av: Andrea

DU ÄR UTMANAD. :D
Jo men visst är det så det ska vara! :D
Åhw. House! Visst är det bra? :D

Postat av: Linda

Har jag sagt att min tyska lärare alltid pratar om house? Eller haha det har jag nog. ^^

2008-04-12 @ 09:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback