One day to dream of

Värst vad det är jubileums tider nu då, men idag är det ett år sedan andra gången jag fick beskåda Andreas Johnsons skönhet in real life. Signeringen i Wachtmeister 5 april 07 16.30. För en någorlunda beskrivning av den dagen hänvisar jag till inlägget jag skrev för exakt ett år sedan med överskrift Karlskrona 5/4. Fy vad det känns länge sedan.

Om man i övrigt kollar inläggen från den tiden ser man hur otroligt mycket mer det fanns av Andreas överallt. Mitt i en signeringsturné och det fanns intervjuer och tv. Han låg på topp på listorna och flera datum för sommaren var redan spikade och klara. Vilket år.
Men jag har redan dragit mina -åh vad jag saknar 07- åsikter flera gånger om. De flesta har nog fattat poängen.

Jag har letat runt på några av de där radio och tidningslistorna och nu, ett år senare efter ett till melloäventyr, kan jag bara hitta honom i två av dem.
Puddingtoppen där han ligger fyra - vilket inte alls är illa. Get him up
här.
Och så är det svensktoppen där Johnson och Häggkvist ligger sist, eller på tionde plats, med One love. Svensktoppen har vi ju ingen makt att påverka, om man inte är med i juryn dvs, så i dagens situation är det bäst att hoppas på en högre makt eller lita på att medlemmarna gör ett bra jobb.

Men ett år sedan Wachtmeister. YÄXYÄXYÄX!

image40

Mina egna bilder ligger i en annan dator och det ger mig friheten att lägga ut en från Felicia istället.
Ett år sen ett år sen ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men alla saknar 07. 07 var bäst.
Jag har varit med i svensktopps-juryn once. ^^ Eller pappa var det egentligen men jag skötte det åt honom. ^^

2008-04-05 @ 17:20:59
Postat av: Linda

Tihi pappsen var också med i den juryn, fast det var lääängesen.
OCh jag stör mig så sjukt mycket för nu är de inte ens med där längre. :(

2008-04-06 @ 16:01:11
Postat av: Viktoria

mmmm :) Skivsingering. Sjukt lycklig man var då!

2008-04-06 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback