Det står en gubbe vid vår knut fallera

Jag sitter här och lyssnar på barnband. De där kassettbanden som ligger undanstoppade men för ungefär tolv år sedan fick underhålla oss i baksätet. Det finns så himla mycket minnen i SAFT SAFT HALLONSAFT, eller NU GÅR JAG BORT SA LILLE PER. Trallalatrallala å trallala.
Samtidigt som jag sjunger med i de där raderna som aldrig kommer lämna ryggraden försöker jag skaffa bättre hållning genom att trycka svanken så långt in på stolen som möjligt, och hålla ryggen rakt upp. Får se hur länge jag orkar hålla positionen, eller kommer ihåg att göra det. Det är krävande.

Det var ett tag sedan jag sökte Andreasbilder på google nu, men jag fick vilda impulser idag. Kolla denhär bilden va! Har ingen riktig aning om vem tjejen är, förutom att hon heter Alva. Jag tar mig friheten att lägga upp den bara för att Andreas är lite extra fin på bilden. Jag fick någon slags dånvimp, eller kanske bara lite solsting, när jag såg den. Mmmmm.


Bilden fanns
här.

Christmas with ska enligt ticnet besöka följande städer. Det inkluderar Andreas.
Timrå, Umeå, Göteborg, Linköping, Jönköping, Västerås, Luleå.

Jönköping är ju absolut närmast mig. Göteborg är ett alternativ också eftersom där alltid finns övernattning att få tag på. Knixet är väl priset, och om det verkligen verkligen är värt pengar för resa och biljett på 525 kronor, för att se en show som involverar Jill Johnson och andra artister som inte berör min själ fullt så djupt som Andreas. Allt beror väl på Andreas medverkan. Hur mycket och hur länge han tänker vara med.
-Allt blir bra tillslut. Och blir det inte bra så är det inte slut än-

Good night!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag jobbar också på att få en bättre hållning. Jag har kommit på att det verkligen påverkar hur man ser ut. ^^

Postat av: Mimmi

Jag började göra situps och armhävningar är toppen för hållningen! Och bra för ryggen, så att den slipper hålla upp hela överkroppen på egen hand :)

2008-08-17 @ 20:59:42
URL: http://magicfriend.blogg.se/
Postat av: alice

VAD ÄR CHRISTMAS WITH!?!?!

2008-09-02 @ 09:14:37
URL: http://paraplyflicka.blogg.se/
Postat av: Alice

Oj, hehe.. jag råkade ha på caps... :)

2008-09-02 @ 21:39:22
URL: http://paraplyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback