All you wanna say is how the sky just made you feel fine

Skolan äter mig levande och jag har aldrig haft såhär mycket att göra i hela mitt liv. Jag vill stänga av mig successivt inför julen och mest glida omkring och vara röd och mysig, men det funkar inte så tycker skolan.
Jag har pluggat kemi oavbrutet sedan i onsdags. Innan dess var det biologi som stod överst på listan. Efter kemiprovet på torsdag ska jag räkna igen de veckor jag ligger efter i matten och sedan plugga för nationella provet den sjuttonde. Jag ska även börja skriva på min del av den tiosidiga uppsatsen om Shakespeare, och skriva ett tal om vad som helst. På pappret ser det inte mer ut än vanligt, men det är nästan sinnestortyr på riktigt. (Fast jag har valt det själv så jag har ingen rättighet att klaga.)  Jag tynar bort bit efter bit, allt eftersom mina obligatoriska veckosysslor tas ifrån mig. Jag har missat tre yogastunder, och kommer säkerligen inte hinna se säsongsavslutningen av House i morgon kväll. Kemiprovet innefattar 98 sidor förresten. SUG PÅ DEN KARAMELLEN.

Andreas utmanar med storbandsversionen av Glorious på Svensktoppen och det är den egentliga anledningen till att jag dragit upp huvudet från papprena. En daglig vana har blivit att ögna igenom lokaltidningen till morgonmackan, men det är sällan jag hinner fram till nöjessidorna innan müslin är slut. Upptäckte nyheten vid min clementinpaus och fick en energikick bara av att läsa hans namn. På söndag får vi något slags resultat, men det är inte till söndag vi ska längta. På lördag är det lucia men inte ens det är det allra väsentligaste detta årets 13 december. Till then
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/programsidor/index.asp?ProgramID=2023

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men hjälp. Jag fattar inte att du orkar. Men det är coolt. :)

Postat av: Izabella

jag hatar skolan

2008-12-09 @ 20:36:45
URL: http://torsdagsbarnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback