Ella 2 år



YEY GRATTIS ELLA!
Idag är det TVÅ ÅR sedan nyheten var officiell och flickan som tillslut fick heta Ella kom till jorden. Själv satt jag i skärgården och firade midsommar och fick inte besked om händelsen förrän dagen efter. Det var ju allmänt känt att Lisa skulle bli mamma inom några dygn, och jag var nervösnervös över att åka iväg och lämna johnson.com okontrollerad ett par dagar. Andreas och Lisa blev föräldrar, och säkerligen underbara sådanna.
TVÅ ÅR SEDAN ALLTSÅ. Minns ni alla de där frågorna? 'Hur känns det att bli pappa?' 'Hur känns det hur känns det hur känns det' hela tiden och det blev ganska tröttsamt tillslut. Jag tror de flesta vet svaret ändå, och det finns fullt mycket mer spännande information att luska reda på än Andreas lyckokänslor för föräldraskapet. Däremot log han stort varje gång hon kom på tal. Stolt pappa, och enligt SOLO programmet som sändes på svt2 den 2 december 2006 var Andreas råd till Ellas gång i livet att "Undvika att vara likgiltig". Åhfy det var underbara tider.

2006


2008


SÅ STORT GRATTIS TILL ELLA IDAG ALLTSÅ!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sött äre. :) Jag är säker på att han är en mkt bra far. ^^

2008-06-23 @ 13:37:13
Postat av: Isabell

Grattis på söt-tjejen :D

Postat av: Evelina

Åwh. SötElla. :)

Men jag jobbar med pappa på hans målerifirma. ^^

Jag är snyggast i kläderna! ^^

2008-06-25 @ 18:40:27
URL: http://brandnewthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback