Staring at a photograph

På Andreasresor tas det lots of pics, och här tänkte jag dela med mig av några. En del av dem säkert redan bekanta för de som kollar min bilddagbok.
Att jag raderar mig själv är helsorgligt, det tycker även jag, men jag har mina principer folks.

Folktomt vid tolvtiden. Skansen var nästan pyttelitet.
   
   
   
   
  
   
   
  


1. Folktomt vid tolvtiden
2. Adams soundcheck
3. Lite utsikt och lite Stockholm
4. Mandos soundcheck
5. Jöbacks soundcheck
6. Andreas soundcheck
7. Andreas gets instructions
8. Elin, Andrea, Astrid, Linda, Evelina
9. Hoppla
10. Andreas genrep
11. 4 Elements Dance Companys genrep
12. Mandos genrep
13. Genrepsavslutning
14. Adams genrep
15. El skylto and folks
16. Publiken som kom till sändning
17. Samuel y jag bakom den röda rutan
18. Andreas efter han smitit
19. Andybaby
20. Kisensominteäterkorv
21. Linda på cityterminalen
22. Bye Stockholm
23. Fikapaus efter Söderköping
24. Sista stunden i Kalmar
25. Ture

That was it. Resan i bilder. Thank you and enjoy!


Kommentarer
Postat av: Andrea

yääääh.

men jag hatar hoppbilden. och bilden bredvid. för dem blev så fula på mig. men det är kul i alla fall...:D vad vore livet utan fula bilder? hmhmhm...:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback