Honeydrop is all I need

Yes
Den här damp ner i brevlådan för ett antal dagar sedan. Ska vi säga i tisdags? Submerged som spår två.

 

Jag har ingen aning om vilken av Glorioussinglarna som kom först, utseendemässigt alltså. Inte heller fattar jag tanken bakom fyra olika versioner med nästan samma innehåll. Kanske olika för olika kontinenter? Det stör inte min sinnesstämning egentligen, det jobbiga är ju att få tag i dem. I dagsläget äger jag alltså den i mitten här nedan, och glorious ovan. Fin samling. Two more to go! Får väl vänta till de dyker upp någonstans där det faktiskt är möjligt att få dem hemskickade. Och vem vet? Det kanske dyker upp ännu en fin version som är omöjlig att få tag på. Det finns ju versioner av de olika versionerna, såsom remixer och dylikt. Man kan få ihop massa skivor genom att bara samla Glorious!


Kommentarer
Postat av: Izabella

Herre gud Belle, fyra singlar med typ samma innehåll. Onödigt ;)

Postat av: Izabella

Herre gud Belle, fyra singlar med typ samma innehåll. Onödigt ;)

2008-06-09 @ 14:59:54
URL: http://flickornasegna.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Finafina. ^^

Det brukar vara olika för olika länder ibland I think. Så är det med Roxette-singlarna iaf. ^^

2008-06-09 @ 18:15:59
Postat av: Evelina

MAKING ME GLOOORIOOOUUUS! ^^



Svar:

men haha.. det låter som en väldigt onödig grej att göra. jag måste prova!

jag kommer bergis sitta med det i resten av mitt liv och bara: "hm.. kan jag den här..?" x)

2008-06-13 @ 10:35:33
URL: http://brandnewthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback