I hold my breath, I feel alive

På IKEA äter man köttbullar, men det hör egentligen inte hit. Grejen är att när man ska till eller från Ingvars miljardprojekt åker man förbi Bergkvara. Ska vi svänga ut till hamnen? frågar pappa plötsligt. JAJAJA sa jag.
Ungefär tio månader sedan jag vid tretiden anlände till parkeringen och entrade festivalområdet med Mimmi och Sanna. Jag har kvar bandet i min Andreas-låda.

image49image50


Mmm, här är parkeringen där the bigmama stage var uppställt, en gång i tiden. Det är pyttelitet, verkligen. Iallafall satt vi i det där gruset för tio månader sedan, och väntade på Andreas som kom ut vid tiotiden. Meet'n'greet efteråt också, vilket betyder att även Andreas promenerat på sanden. Lite dna kanske finns kvar djupt där i småstenen.

Andra bilden visar vilka kändisar Bergkvara water festival lyckats hyra för årets uppsättning. Helcoolt säkert, för deras fanatiska publik. Datumet i år är iallafall 19 juli, alltså två dagar tidigare än i somras. Det känns lite fel. Vattenfestivalen är 21 juli..liksom.

Jag har sytt en väska ikväll folks! Jag har knappt rört en symaskin sedan syslöjden i sexan. Jag är snuskigt begåvad, och ska låta Andreas kladda lite på den nån dag.

Grattis till alla mammor idag också!

Happy Sunday


Kommentarer
Postat av: Sanna

21 juli var en dag att minnas minsann. Bergkvara var mys fax.

2008-05-26 @ 15:57:16
Postat av: Viktoria

åh, då kommer du absolut få snyggaste väskan i Sverige! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback