It's a new design

Det hundrade inlägget fick inget ordentligt firande, mest på grund av att jag inte hade någon aning om att det var det var jubileumsdags. Detta blir nummer hundrafem, spaceless har levt i sisådär ett år och tre månader, och jag kände mig pepp på en förändring. Jag  kommer aldrig fixa det där med egen design så det fick bli en av de där som redan är packade och done. Känns det obekvämt? Blir det jobbigt nu? Jag gillar't annars. Enkelt och symmetriskt.
Rearrange before you're left behind ohyäh 
IT'S A BRAND NEW THING 


Kommentarer
Postat av: Evelina

oh. oh. vetdu? jag skulle kunna fixa något åt dig om du vill det.
bara typ säg hur du vill ha det och sådär.
fast bara om du vill såklart.
det här är också fint liksom.

2008-05-20 @ 17:21:49
Postat av: Isabelle

Men jajaja! Klart jag vill. Jag skriver till dig nu. Hähä.

2008-05-20 @ 18:36:59
Postat av: Izabella

Grattäng! :D nu ska jag läsa din blogg varje dag!

Postat av: Evelina

åh. typ maila mig, eller lämna en kommentar på min blogg om hur du vill ha det och sådär. ^^

2008-05-21 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback