Purple morning

Yo klockan är 05.37 i skrivandets stund och jag har sovit två timmar i natt. Dessutom luktar jag rökrökrök (eldrök) och får fortfarande inte bort aromen efter två duschar. Mmm helt okok valborg i övrigt, och den där elden och det där havet fick mig att tänka förgånget och allsång. Får man grilla utanför skansen?

Solen gick upp för en stund sen. Det är lite Purple morning över hela himlen. Efter youtube avstickare har klockan blivit 06.01 och jag är frukostsugen som aldrig förr. Frukost är ändå det bästa målet, när man är mentalt redo för det. 
GOD MORGON
 

Kommentarer
Postat av: Linda (soda)

svar på din komentar: nepp Molle är en kanin :)

2008-05-01 @ 19:29:58
Postat av: Andrea

haha, jag vet inte vilken spegel nummer 4 va :D har gjort fel. ;)
men nummer 3 är snygg, tack så mycket!^^,
tycker du det? ;o jag borde bjuda hem andreas så att han kan signera väggen. haha...:D
JAG SOVER OCKSÅ DÅLIGT. :'O
haha, grilla utanför Skansen får man väl säkert. xO haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback