With a masterplan

Nutellareklamen var väl en av anledningarna till Andreas nytändning och comeback 05, efter sin traumatiska utbränningsperiod. Kolla in en av dem här. Härligaste ungen och sötaste pojken. Nutella är alltid so right.


FERRERO nutella


En annan bra grej är den här Eiffel 65 remixen av Glorious. Det är ju inget videoklipp, men inte blir det desto mindre ljud. Jag tycker den är helcool faktiskt. Jag kanske har gjort för många undantag för att kunna säga att jag avskyr remixer i övrigt, men tänk er den här, neonlampor, dansgolv och människor. Bellydancing across the room, på riktigt!


Glorious(EIFFEL 65 REMIX)

Kommentarer
Postat av: Andrea

oj. jobbig glorious-remix. x)
är reklamen på riktigt? alltså, det är klart den är. men låten, är den till liksom, original? XD äh. du fattar? :D
värsta snygga killen i bilen alltså! :D

Postat av: Isabelle

Andräya
Jo det tror jag nog. Att den inte är jättesmidig i början beror väl på att klippet inte är alldeles alldeles från början kanske.

2008-05-21 @ 18:16:43
Postat av: Sanna

Men remixer är jämt så himla långa. x)

2008-05-21 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback