You ain't no good on your knees

Skansen är så nära på ett faktum nu, och om världen fattat tycke för mig lämnar jag Blekinge med tåget 05.28, 28 maj. Det blir inte sovmorgon för att jag tar ledigt alls.
JAG SKA SE ANDREAS.

Evenemanget sänds i SVT2 18.15. 28 maj alltså.
Litteraturpriset till Astrid Lindgrens minne

Direktsändning från Sollidens scen på Skansen där årets pristagare Sonya Hartnett från Australien tar emot Litteraturpriset till Astrid Lindgrens minne från H.K.H Kronprinsessan Victoria. För underhållningen står bl.a. 4 Elements Dance Company, Mando Diao, Adam Tensta, Peter Jöback, Abalone Dots, Peter Asplund Quartet och Andreas Johnson. Kristofer Nergårdhs orkester ackompanjerar kvällens artister. Programledare: Kattis Ahlström.

Även i SVT24 29/5, SVT24 30/5 och SVT2 1/6

En annan grej som hände 28 maj, fast 1999, det var Malexandermorden. Olle fixade filmstund och vi fick avsluta med en hemskt fin känsla i magen (notnotnot). Dessutom är psykopati tydligen brottsligt. I alla fall reagerade jag när de nämnde datumet. 28 maj 1999 var hursomhelst ett ytterst otrevligt datum, men 2008 ska bli ojojoj så mycket trevligare. 

Catch you later friends


image48


Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG VILL JAG VILL JAG VILL.

2008-05-17 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback