Fredag hela veckan

ANDREAS
I kväll
Fredag hela veckan
21.30
tv4

Det var faktiskt lite snack om att vi skulle vara impulsiva och ta en sväng upp till huvudstaden för inspelningen, men det hade varit ganska vansinnigt om vi granskar tanken. Idén kom mestadels ifrån att jag sett Andreas två gånger i år, och det är inte riktigt så mycket jag hade hoppats på, och räknat med, framför allt eftersom han släppt skiva och att någon form av lanseringsturne inte hade varit det minsta konstigt. I'll put my faith in 2009. De som var där i onsdags verkar ha haft skoj i alla fall. Jag ska ha en fin stund framför tv:n med te och höga förväntingar på de fina minuterna han ska synas. Jag har till och med gjort reklam för händelsen i veckan, så förhoppningsvis sitter någon klassjälsfrände och tittar på programmet i kväll, bara för ATT. 
Andra gäster är Mårten Andersson och Markoolio, i parentes.

 

Kommentarer
Postat av: Linda, soda

ojojoj Solo? det måste jag ha missat helt TOTALT. sorligt men sant :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback