I dreamed I saw soldiers

HALLÅ!!! Var han fin eller var han??????????????????????
Jag har inte någon riktig ork att ens försöka skriva lite sofistikerat, utan det känns absolut skönast att bara stöna lite hårt och nästan bli lite tårögd av att Andreas bara behöver le, säga några ord, för att få hela mig att sjunka ihop i en liten pöl på marken. Lite konstigt och krystat kändes det när han bara stod där och fick sjunga två sekunder innan och efter reklampauserna. Vi fick höra storbandsversionen av Glorious i slutet, och som sagt är Glorious bättre i vanlig tappning, men meningen var nog att det skulle vara lite husband, och då passade den bra in i sammanhanget.  Det jättekorta samtalet David höll med Andreas fick mina inre organ att bli en enda sammansmält gröt, och jag känner så djupt in i själen att det absolut inte i hela världen kan finnas en lika attraktiv karl, om jag ska gå på utseendet. Å andra sidan blir folk bara vackrare ju mer man tycker om insidan.
Efter den fina avslutningen på kvällen la jag mig att ta nattens vila, och drömde en så fin dröm. Det var jag och en barndomsvän som tog bussen in till Göteborg för att köpa skivor, och i skivaffären hade jag precis köpt Rediscovered när Andreas kliver in genom dörren i sällskap av Tomas Andersson Wij i en ungefär 50 storlekar större tappning än originalpersonen, med näsborrar små som knappnålshuvuden. Andreas hade sin vanliga Steel boats Iron men, tröja, som jag kallar den, och ett par riktigt fula säckiga jeans. Han var nyduschad och kom genast fram och började snacka om skivan och Tomas. Glad var han, jätteglad, och när han skulle lämna affären fick jag en sån kram man tappar andan av, och ett löfte om en inbjudan till hans lägenhet där han skulle bjuda på konjak och kanelbullar.

Ni som har tv4 anytime kan se Fredag hela veckan igen. Det kan jag också för jag har videoband att spela in sådant på.

På youtube finns en reklamsnutt till Redeiscovered som är upplagd av warnersweden. Jag vet inte om tanken är att det ska visas på tv, men man kan ju alltid hoppas på det. Klicka
här, och kolla speciellt in det sneda leendet i slutet. KEEPS ME GOING.

Kommentarer
Postat av: elin

reklamen är verkligen sjukt fin! ett stort hjärta med kärlek bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback