Hey hey hey you take my breath away

Det är fredagkväll och jag sitter hemma och det känns inte alls bra just idag för det är fint väder och det börjar bli ont om de dagar man kan spendera kvällarna utomhus. Helst skule jag vilja sitta på en liten sten på en liten ö och grilla lite korv med lite ketchup utan senap. Istället blir det quality time med familjen, och sånt gillar jag ganska bra egentligen. Jag har fixat Andreasfrågesport så nu ska vi se vem som är bäst på Andreas en gång för alla. (Jag får inte vara med). Jag har haft världens crazy dröm i natt men jag ska inte dra upp den. Igår fick jag passa klockan på yogan så jag skulle hinna med bussen och slippa vänta en och en halv timma på nästa. Det var inte bra för jag kunde inte hitta mitt inre när jag skulle räkna de sista minuterna. Tiden drog över som vanligt så jag fick vika ihop mattan så tyst som möjligt och trippa förbi alla andra som satt kvar och skulle dra det sista ur Nirvana. Det var de viktigaste nyheterna. Min fina fina Glorious singel är fortfarande borta med vinden men den kommer säkert fram till midsommar. Nu ska jag frågesporta. Alla som vet vilken Isabelles favoritlåt är får en guldstjärna! Thank you and good night.



Kommentarer
Postat av: Linda

ÅH ANDREASRÅGESPORT! :D

Vad kul!

Vem vann, din syster?

2008-09-07 @ 21:54:21
Postat av: Isabelle

Yes sis tog hem det med ett poäng! :)

Postat av: Izabella

Oh vi åkte ju aldrig ut till en ö nu i sommras :(

2008-09-10 @ 19:05:19
URL: http://flickornasegna.webblogg.se/
Postat av: Isabell

sweetest temptation

höhö :)

2008-09-14 @ 22:57:24
URL: http://bravadbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback