Just glad to be out of this place

När det väl händer nånting stort, nånting som känns lite extra värt att ta upp på internet, då finns inte tiden riktigt där och stöttar upp behovet. TVÅ Andreasnyheter är aktuella och jag kan lika gärna dra upp det på en gång så de som helst hoppar över får chansen att göra't innan de blir för involverade.

ETT: Andreas kommer till Karlskrona! Jag trodde alla Christmas With datum redan var utgivna och spikade men det dök upp fler, ett särskilt alldeles speciellt. Det var mor min som bläddrade i Blekinge Läns Tidning en morgon och plötsligt la fram tidningen framför min müsli. Stor bild på Andreas och ett "Julshowen Christmas With med Andreas Johnson, Tityo och Di Leva kommer till Karlskrona." Det var den bästa morgonöverraskningen nästan någonsin tror jag. Biljetter kom ut lite senare och det blir en familjestund plus Linda den här gången. Det känns bra att veta att jag åtminstone har ett Andreasdatum inbokat för vintern. 13 december, på Lucia. <3 Glöm Tityo och Di Leva, Jenssen och de andra. Jag kommer i alla fall få se lite Andreas. Det känns underbart.

TVÅ: De som har Elins bilddagbok har sett den där boken hon fått i present. Jag kände mig inspirerad och blev lite extra varm runt nervositetscentrum. Jag kollade Bokia, där fanns Karlar med stil, och jag betalade 250 pix för Camilla Thulins verk. jag har inte hunnit läsa någon av de sidor som innehöll Andreas och hans kläder, etc än. Peter Kvint finns också med längre fram i boken. Men jag har granskat bilderna och ska ta tag i läsningen i morgon bitti. (Det blir mycket läsande i morgon med tanke på måndagsprov i svenska.) Det känns fint att ha någon slags Andreasbok i hyllan, det känns seriösare om det är tryckt och kostar pengar. Däremot är jag FÖGA imponerad av resten av boken och de män hon valt att skriva om. Deras stil kan verkligen diskuteras, men det är ju en smaksak, det gör folk dagligen klart för varandra. Nu äger jag hur som helst ett exemplar av Karlar med Stil. Tack ELIN som berättade om dess existens!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Christmas with kostar rätt mkt va? ><

Postat av: elin

hahah det ett rent nöje!

2008-09-15 @ 18:19:59
Postat av: Linda, soda

vad mysigt på lucia :)

2008-09-15 @ 22:12:24
URL: http://soda.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback