From his window to the world he sees more than you do

Världen är jättefin
Andreasvärlden är jättefin
För han uppdaterar, upplyser och ler. Och igår fick jag hem en annan version av peoplesingeln. Musiken har aldrig varit bättre och Andreas har aldrig varit snyggare.

Och så kommer jag hem idag.
Upptäcker att jag fått sms av pappa.
Andreas ladies night.
Karlskrona i november.

Jag vet inte om jag ska skratta, skrika, gå under.
På fem minuter har jag lyckats med alla tre.
Hur kan han?
HUR KAN HAN?

andasinandasutandasinandasutandasinandasut

Toppen att showen kommer till Karlskrona. 
Fantastiskt att jag hunnit fylla arton och inte är portad.
HELT ÄCKLIGT SJUKT ATT HAN TÄNKER FÖLJA MED PÅ
SÅNT
SÅNTSÅNTSÅNT
SKIT
Jag kommer få lida och få hånfulla kommentarer
I all evighets oändlighet

JAG
FÖRSTÅR
INTE

See for yourself

Kommentarer
Postat av: Linda

vi slår honom i huvudet med en kavel!

2009-04-05 @ 21:12:31
Postat av: Izabella

Oh men vad fint för dig!

Postat av: Mimmi

Ladies night är ju trevligt! :D

2009-04-05 @ 22:19:13
URL: http://magicfriend.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tycker han kan göra egna konerter iställdet för sånt där jobbigt med flera andra som kostar skjortan att gå på.

2009-04-11 @ 11:13:46
URL: http://spruckenasfalt.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Du satte ord för mina känslor ><

2009-04-15 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback