Den enorma himlen vrålade mot honom och instinktivt höjde han händerna för att hålla den ifrån sig

Designa din blogg har hjälpt mig lösa världsproblemen och det firar jag med att lägga upp Neil. Jag slår vad om att hälften av mina inläggsrubriker är utdrag ur hans låtar, han har så mycket fint att säga.



Idag har jag vidgat mina vyer  och lagt pengar på 118 100 samtidigt som jag hoppades på ett fyndigt svar. Det tog dem fyra timmar, men när svaret på Vad ska vi göra nu? anmälde sin ankomst var det precis så bra att jag orkade le hela vägen hem medan jag funderade på hur många ekorrar jag verkligen skulle sett om jag valt en skogsstig i stället för trottoaren.
- 118 100 tycker att ni ska ta er i kragen, möta solljuset och ta en tur i skogen. Kanske får ni se en ekorre eller två. Om inte det tilltalar kan ni gå på stan och fönstershoppa. Ha en bra dag!
Tur att de precis visste vad de skulle svara för att få mig att återkomma. Att jag verkligen inte bryr mig om att de egentligen är trevliga för att de vet att cashen kommer med folket, hänger på den allra sista meningen. Ha en bra dag! Jag flög som på moln.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var tvunegn att testa det där, du fick mycet bättre svar än jag. Dyrt var det också ^^

Postat av: Linda

Jag var tvungen att testa det där också, fast du fick mycket bättre svar kan jag säga. Dyrt var det också ^^

2009-01-24 @ 12:39:14
URL: http://roomabovethesun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback