Then momentarily out of action

Det finns inga häftstift hemma.
Jag har allting. Mat i skafferiet, en mattebok, sol i ögonen, Queen på vinyl, kärlek i hjärtat, saknade stunder, bok- och födelsemärken, fördomar, Andreas i huvudet, magneter på kylskåpet, en trappa, ambitioner, vatten i skorna, deodorant i hyllan, protein, djupa funderingar, you name it. Jag har inte häftstift, dock, vilket är det jag behöver mest av allt i hela vida universum. Det är nog det enda jag inte har. Det är inte coolt!!!!
Den som skickar häftstift till mig inom intervallet nu till läggdags, får ett alldeles eget inlägg ägnat åt sig, här, på världens mest uppmärksammade blogg. Bless you. Jag väntar med spänning, mest i axlarna, för där känns det alltid om jag inte kan slappna av.


Kommentarer
Postat av: Izabella

Haha, du är rolig du! :D

Postat av: Sanna

Haha, hade du bott lite närmre skulle jag sprungit över med några häftstift till dig. (;

2009-01-28 @ 16:52:13
URL: http://spruckenasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback