IRRAR RUNT RÄTT SENT PÅ SÖDER, JA, BARA KOLLA SÅ HON LEVER

Och jag vill gråta så jag går sönder, le lika mycket
JAG SPRANG PÅ HENNE PÅ SÖDER
I KYLAN NÄR ALLA HATAR JANUARI
JAG TROR JAG SÅG ETT ROP I HENNES ÖGON
JAG BÖJDE MIG OCH FRÅGA OM HON BLÖDER

Och Isabelle förstår inte riktigt hur någon kan skriva så fantastiskt simpelt men så innerligt vackert.
Vill plocka ut mitt hjärta och vagga det, prata med det, ta hand om det, bädda fint åt det i natt.
OCH ALLA FRÅGAR OM PROBLEMEN
MEN INGEN BRYR SIG ALLS PÅ RIKTIGT
IBLAND JAG BJUDER HENENS HANDEN
NÄR INGEN HJÄLPER, NÄR HON BLÖDER


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag funderade nyss på att lägga ut på bloggen, så bah "ska kolla isabelles" och så hade du redan gjort det ;)

Den är så aaaaaaah, jag dör lite <3

2009-07-28 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback