I had the longest ever dream that the world was endless with possibilities

Adrenalinet rusar, musklerna skakar, och allt jag vill är slänga mig ut från balkongen och springa ner till stranden, fika med en vän, äta glass på soliga klippor och ta långa nattliga promenader. Hindret, problemet, heter dator, ja, jag sitter fast vid den här förbannade maskinen och förmår inte lyfta ett ben för att förverkliga alla fina sommardrömmar som knackar på inifrån, vill komma ut och revoltera. Och jag vet inte varför jag inte öppnar dörren och låter impulserna dra med mig på bullerbyäventyr, för jag håller emot med alla krafter jag har till att kunna sitta kvar med fingrarna på tangentbordet och snegla ut genom fönstret för att se bladen på träden vissna i takt med sommaren. Jag vill inte sitta här, jag vill vill vill verkligen inte.
Förkylningar, arbete, resor och dåliga väder, och det finns så många ursäkter för att få stanna innanför väggarna. Jag tycker så illa om besluten och resultaten och vill be hela den elektroniska världen fara åt skogen, sticka upp nånting, låta mig ha mitt sommarliv ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback