Jag vill spränga mitt alfabet högt i skyn, sväva fritt

Nya erfarenheter innebär alltid nya upptäckter och insikter, och efter första veckan på mitt sommarhäng kan jag delge mig av följande:

* Det finns väldigt många olika sorters filer.
A-fil
Ekologisk a-fil
A-fil med hallonsmak
A-fil med hallon och vinbärssmak
Fil naturell
Lätt fil
Ekologisk fil
Fil med jordgubbssmak
Fil med banan och blåbärssmak
Ekologisk lätt fil
F-fil
F-fil med hallonsmak
ETC.

* Det får plats mycket mer gräddfil i hyllorna än man räknar med.

* Folk köper väldigt mycket, alternativt, det finns väldigt mycket folk.

* Jag känner INTE ALLS igen alla människor i Karlskrona, vilket jag var nästan hundra på att jag gjorde (avrundat uppåt).

* Alla är inte jättetrevliga.

* Affärsslit är mycket hårdare än jag någonsin föreställt mig.

Men det bästa är när jag småler åt fina människor, och de ler så de till och med visar tänderna. Då ler jag ännu större, och får samma respons, jag börjar skratta lite tyst, och plötsligt har jag bondat med Agneta på 62 bast.

Det är midsommar om tre minuter.
Åka karusell
Och äta karamell
Och fröjdas hela dagen uti Nora


Kommentarer
Postat av: Emma

SÅ söt du e:) Tack för en mysig kväll igår,(även att den bidde något blötXD, men du är ju söt i allt:P)

Postat av: Linda

Le, le, le, le konstant.

Hela tiden!

:D

2009-06-22 @ 23:04:10
Postat av: Izabella

Haha, mkt fil blir det :P Du är så jäkla söt belle!!

2009-07-04 @ 21:31:41
URL: http://torsdagsbarnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback