Ok baby det är dags att vi ska vinna allt

Det är nog ingen större hemlighet i alla fall, att det känns alldeles fantastiskt. För idag har jag genomfört min sista skoldag läsåret 08/09, vilket innebär sommarlov, men framför allt
ALDRIG MER KEMI
ALDRIG MER IDROTT
Och jag skulle kunna flyga ett par varv runt månen för så lätt har jag blivit i magen.
I morgon är det officiell skolavslutning, men då sitter jag redan i en miljöfarlig bil med framtidsutsikter på Stöckhölm där Springsteen tänker blåsa mig av stolen en gång till. Andreas sa att han också skulle se Bruce, och det vore ju coolt att springa in i honom sådär spontant, men å andra sidan kanske han är där redan ikväll, eller gömmer sig bakom någon av de andra tusentals personer som tänker närvara, och inte gör det någonting, för Bruce ensam är inte så dåligt det heller.
Efter sommaren ska jag kasta mig in i tredje gymnasieåret och försöka att inte se så vilsen ut som jag verkligen vill vara. Jag ska fixa ett suveränt projektarbete och drömma om studentmössorna och gråta över hur nyss det var jag började förskolan. FUTURE HERE I COME

Detta kompisar, är ett rent förbannat mästerverk.



Ingenting kan stoppa mig nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aldrig mer idrott är det bästa som händer iår tror jag. ^^

Postat av: Linda

Grattis till sommarlov!!!

den där videon är så fin så fin så jag blir alldeles alldeles kär i den :)

2009-06-07 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback