Jag kan bli kungen i hela världen men aldrig mera 17 år

Jag har blivit ett år äldre, behövde bara sova en natt och vaknade som 18, myndig, värdig att avgöra sveriges framtid i valen, mogen nog att få betala för mitt eget mousserande, och nu mer måste jag ge mor tillåtelse att peta i mina bankkonton i stället för tvärt om. Det känns lite hemskt och ganska kul och egentligen känner jag ingen skillnad alls, och det vore väl mest konstigt om hela världen vändes bak och fram på ett dygn.

Jag har aldrig
ALDRIG
blivit så nöjd med, lycklig för, rörd över de fina födelsedagsgåvor jag fick ta emot under dagen och känner att jag är tvungen och nästan skyldig att lägga upp dem så omvärlden kan få beskåda dem och kanske försöka föreställa sig hur det känns att faktiskt få hålla dessa vackra kreationer i händerna.



Ett ljus som doftar himmel
Två tjocka, breda, gröna alldeles fantastiska temuggar
En skär/serveringsbräda med fin grön rosett
En till alldeles bedårande temugg med sötaste blommorna jag nånsin sett
En marmeladsked
Gulligaste finaste temuggringen
En spännande tesil
Grönt te
Rött te
Världens absolut mest värda och fina och snygga och bästabästabästa födelsedagskortet från Linda som även skickade ringen och hon är världens snyggaste
Ett framtida körkort
Och en herrans massa presentkort på Cervera vilket är precis vad jag ville ha så jag kan köpa lite fler temuggar


VÄRLDENS FINASTE SÖTASTE GULLIGASTE FINASTE ALLTSÅ BÄSTA FINASTE KAFFESERVISEN FRÅN VÄRLDENS FINASTE VÄNNER och ååååååååh den är så fin och de är så fina och det är så himla fint och åh vad jag älskar den


Och så glömde jag addera Jennie till samlingen på första bilden men eftersom skivan är så vacker har jag inget problem med att ge den en egen bild.

Och som om det inte räckte tillkom väl en och annan hundralapp.

Så 
Tack
Även om tacken egentligen inte når mer än en eller kanske två personer, så själsligt kan vi ju hoppas att det skickas några impulser som ger en hint om att Isabelle inte kunde blivit lyckligare.

I år gjorde jag någonting jag aldrig gjort förut, för jag valde att istället för den traditionella kladdkakan, testa nånting nytt, bad mor fixa nutellapannkakstårta till frukostbrickan, vilket var en alldeles gudomlig smakupplevelse och ett riktigt bra val. Middagsfisken var lagom saftig och kvällen var en himla trevlig kväll om man bortser från lite samvetskval.
Tack
Tack och puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, grattis grattis grattis!! :D Jag känner att jag borde ha sagt grattis nån annanstans än bara här på bloggen, men jag är sämst på födelsedagar. ><

Postat av: Izabella

FÖRLÅT för att jag säger grattis för sent men grattis. Lilla Belle, du är en av mina finaste vänner oh vi har känt varandra i 8 år nu. Det är banne mig en bra lång tid och minst 8 år till kommer du behöva dras med mig!

2009-10-21 @ 21:41:48
URL: http://torsdagsbarnet.devote.se
Postat av: Linda

tihi :)

grattis igen och vad fin servis och allt möjligt du fått!

2009-10-23 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback