Och vi dricker lite portvin och tuggar kex

Jag har skaffat körkort och är nog egentligen mycket vuxnare än jag förstår, eller precis tvärt om. 

Sedan den där underbara resan till Stockholm och dess skärgård har jag även hunnit med en fantastisk och lite sinnessjuk utfärd till västkusten i sällskap med samma kompanjon, samt fatta kanske det största beslut jag hittils gjort i mitt unga liv. Och jag vet fortfarande inte hur jag ska uttrycka mig för att tillräckligt kunna understryka alla emotionella explosioner, men ibland är allt så fantastiskt vackert och sådana känslor är kanske inte riktigt värda att analyseras.

JAG SKA STILLA ALLA STORMAR I MIN SJÄL
BARA DYNINGAR SKA GUNGA I GODAN RO
I MITT SINNE SKA ORKANERNA DÖ
VACKERT VÄDER PÅ GENESARETS SJÖÖÖÖÖÖÖÖ


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svaaaar: Jag vet inte, planerade en liten resa bara, men det blir nog inte nu. Fast jag VILL. ^^ Hade gärna stannat en lång period för den delen.

Vad ska du göra i höst?

Och har du tagit körkort nu eller för längesen? GRATTIS i vilket fall! :D

Postat av: Sanna

Oh, vad ska du göra i London då?

Naaajs! Jag har firat ettårs-jubileum med mitt ganska nyss :)

2010-08-10 @ 20:43:31
URL: http://spruckenasfalt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, ska du plugga och jobba i London då? Jag vill också!! Är riktigt sugen på det. Funderar på en språkkurs eller nånting.

Åker du helt ensam eller har du med dig nån kompis? :)

2010-08-11 @ 19:19:38
URL: http://spruckenasfalt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åååååhhh, jag vill så SJUKT gärna följa med. Vill verkligen dit, men det är så mycket som ska lösas för att få det att funka ju. Vet du hur du ska bo och allt sånt också? ^^

2010-08-11 @ 21:18:20
URL: http://spruckenasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback