Men jag har ivern iver ivern ivern IVERN Iveriverihansblodomlopp

Och snälla ta era sjumilastövlar eller privatchaufförer och hämta upp mig om en minut, vi kan kasta ägg på tegelväggar eller flyga runt Finland eller rulla ner för kilometerlånga snöbackar, måla om världen i en vågad färg eller kidnappa hästar från kommunala stall och galoppera längs stränderna som de gör i de vackra STORSLAGNA filmerna. Jag exploderar om en två tre sekunder om jag inte kommer på effektivare vis att bli av med allt adrenalin, överskottsenergi SOM FLÖDAR PUMPAR RUSAR i hela min fysiskt närvarande kroppsmassa. Snart spränger jag dörren och löper runt kvarteret i mitt blöta hår, mina glasögon, mitt långa Mimmi Piggnattlinne. JAG GÖR DET I'M GONNA DO IT. STOPPA MIG INTE.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, jag vill också ^^

Postat av: Linda

Åh kära du.

JAG KOMMER PÅ EN GÅÅÅÅÅNG!!!!!!!!!!!

AAAAIOOOOOAAAHWHHWHWHOOOOIIIHH

2010-01-25 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback